Monday 5 March 2012

AKTIVITI KAMI DI KALA BERCUTI !!!

TELUK SENANGIN !! PERCUTIAN TIDAK DI RANCANG BERSAMA STAFF2 FTA TANPA BOS, ASSISTANT DAN HR MANAGER !!!





Rancangan yang tidak di  rancang ketika bercuti di Teluk Senangin , Perak. Kami memulakan perjalanan pada pagi hari Sabtu. Tak ingat lah tarikh ia, maaf ya.. Sbb seingat saya lah ketika kami semua bercuti selama 4 hari . 


Ketika sampai ke TOL SUNGKAI, kami semua berehat seketika. Kesemuanya ada 5 buah kereta sahaja ketika ini, Puan Noor sedang menanti kami di TELUK SENANGIN.


Kami sempat juga singgah di MENARA CONDONG ini sebagai kenang-kenangan. Ini sahaja ahli keluarga staff-staff FTA yang hadir ketika bercuti.. 


Wahhh... Sampai juga kami ke TELUK SENANGIN nie.. Masa dah sampai nie, terus MAS AYU nie berkemas untuk kami semua.. Heheh.. Thanks ye MAS AYU.. CAIYOOKK.. 
" JUM KITA BERPESTA" .. :)


Kami sudah mula nak "BERPESTA" ayam bakar , ini lah persediaan yang mula-mula kami lakukan. ARANG + PEMANGGANG = AYAM PANGGANG .. Hehehe.. So, jum mula kan aktiviti.. :) 


Ini lah hasil nya bila semua sudah bekerjasama untuk menghasilkan makanan yang cukup-cukup BEST.. Bukan setakat ayam je.. Makanan laut yang lain pun ada jugak..  Memang  SEDAP... 


Setelah "PENAT" kembungkan perut, kami semua terus "TERJUN" ke dasar air.. Memang BEST.. Nie lah aksi-aksi sesetengah STAFF FTA yang ligat menjayakan percutian yang tidak di rancang.


Masih banyak lagi gambar kami semua yang tidak di upload. Tapi cukup lah sekadar ini sahaja ya.. Nanti saya akan upload pula yang laen untuk tontonan anda semua.. Sememang nya kami cukup-cukup gembira bercuti bersama-sama.. Kepada BOSS, ASSISTANT DAN HR MANAGER, laen kali kita bercuti bersama ya.. :)


                                                                                                                                ~ARIFIDA~









No comments:

Post a Comment