Tuesday 13 March 2012

GELAGAT KAMI !!

KAMI SEBAGAI STAFF FAST TRADE AGENCY


Huh.. Nie masanya untuk mengecat PEJABAT kami sebagai COVER yang baru.. Ini lah ENCIK SOFIAN SAMAT yang menolong untuk mengecat. Terima Kasih ye. :)


Nie pula ENCIK MOHD SALJI as JAI yang sibuk "LOCK" pejabat ini sebagai langkah keselamatan. Hehe.. So, pejabat ini sentiasa di jaga demi keselamatan bersama ..


Nie pula BOS FTA iaitu ENCIK SUHADI as ADI . Wahh.. Sakan dia membantu untuk mencantikkan semula pejabat FTA .. Memang TERBAIK warna MERAH + PUTIH ..


Ini pula merangkap HR MANAGER as ASSISTANT MANAGER .. Memang TERBAEK.. Apa yang dia TAK PUAS hati kena lah cepat2 buat ya.. Sbab dia hanya mahukan FTA   " SEMPURNA" di mata UMUM.. Memang best sangat2 lah..

]

Nie pula ENCIK IZAT .. Wahh.. Dia nie bukan main sakan lagi cari RUMAH-RUMAH LELONG di sekitar KL & SELANGOR melalui INTERNET.. TERBAEK!! .. 


Gelagat ENCIK ARIEEF bersama CLIENT yang angkat tak berhenti. Sambil tersenyum girang .. Bukan seorang je yang suka dalam gambar ni. Cuba tengok, empat orang dalam nie tersenyum kan.. Macam menang EMAS je.. :)


N.I.A Power Girl.. Hehe.. Mase lelongan nie masing2 ada CLIENT tetapi tetap memberi POSE terbaik sebagai kenangan BERSAMA.. Hehe.. Berusaha untuk menonjolkan "KEPOWERAN" dalam BIDANG HARTANAH !! 











1 comment: