Monday 5 March 2012

SECOND ROUND WITH BOSS, ASSISTANT & HR MANAGER !! BERCUTI LAGI!!! :)

                   SUNWAY LAGOON!!!
                      HORAAAYYYYY!!!



Yezza!! Nie "TURN"  Boss, Assistant, dan HR Manager pula berjalan ye. WAHH.. !! Ni baru sampai ke SUNWAY LAGOON!!.. Masing-masing tengah pening "COP" tempat sbb padat dengan pelbagai jenis manusia. Heheh.. Maksudnya pelbagai jenis KAUM.


SBeSemSempat lah pulak kami snap pic nie ketika kami sedang bersedia ingin memasukki ke BAHAGIAN DALAM SUNWAY LAGOON.. Hahah.. Bos MANA? Dia pergi beli TIKET.. Dan HR MANAGER mana? Dia lah yang TOLONG SNAP pic nie .. THANKS!!


Ini lah keadaan nya bila "JAGA" kat Sunway nie x bagi kami semua bawak masuk makanan, nak di buang sayang.. So, kami semua balun laa dlu sebelum masuk ke destinasi yang di tuju.


Selesai sahaja makan, kami semua pun "ready" nak masuk.. Wah.. Kastam kat depan nie kena check up slow2 sbb semua makanan tidak di benarkan masuk termasuk lah "AIR MINERAL" .. Giler kan.. Huh..  Terlepas juga akhirnnya Puan Yati dan Encik Adi.


Mulakan destinasi pertama kami semua.. Yahoo.. Memang best sangat2 time nie. Puan Ida dengan Encik Arif sedang belajar menjadi seorang ayah ibu yang mithali.. Heheh.. " Pinjam sekejap anak ye Puan Yati & Encik Jai".. :)


Ini lah permainan pertama yang di main oleh anak2 Puan Yati, Encik Adi .. Di samping itu juga ada juga Puan Aishah, isteri kepada Encik Adi menemani anak bongsu nya "Aisy Aqil ".. 


Destinasi ke-2 , Naek kete KEBAL .. Hahah.. memang menakutkan.. Huh.. Fobia dah TAK NAK main lagi. Ini lah HAPPY FAMILY ENCIK ADI.. 


Huuh... Nie la MEREKA yang berkesempatan snap PIC bersama "IKON" yang berada di Sunway ketika itu. 



Bersambung ke PART II SUNWAY LAGOON !! Ingin lihat lagi.. Nantikan ... :)





                                                                                      ARIFIDA










No comments:

Post a Comment